Meghan Markle është rikthyer në Instagram për të promovuar markën e saj të re të jetesës, American Riviera Orchard. Megjithatë, hulumtimet e fundit tregojnë se një pjesë e madhe e ndjekësve të saj mund të mos jenë të vërtetë, ku shumë prej tyre identifikohen si llogari “të rreme”.
Sipas ekspertit të PR Stacey Wong nga agjencia e marketingut dixhital Oën Your Space, analitika zbuloi se mbi gjysmë milioni llogari po ndjekin American Riviera Orchard në Instagram. Wong vuri në dukje se ndërsa kjo është një dëshmi e markës dhe tërheqjes së fortë personale të Meghan, ka një prani shqetësuese të ndjekësve të rremë.
Ëong shpjegoi, “Prania e një metrike prej 13.77 përqind të ‘ndjekësve të rremë’ zbulon një sfidë të zakonshme në menaxhimin e markës digjitale. Lundrimi në këtë peizazh kërkon angazhim strategjik dhe përmbajtje autentike për të ruajtur dhe përmirësuar integritetin e markës”.
Analiza e mëtejshme tregoi se ka gjithashtu “7.25 për qind ndjekës janë të dyshimtë dhe 6.52 për qind llogari të rreme”, të cilat Wong i identifikoi si një kërcënim të rëndësishëm për integritetin e markës së Meghan. Ajo theksoi se ndjekësit e rremë minojnë vërtetësinë dhe besueshmërinë e pranisë në internet të Meghan.
“Me rritjen e marketingut me ndikim dhe theksin në rritje në lidhjet e vërteta me audiencën, prania e ndjekësve të rremë mund të njollosë besueshmërinë e Markle dhe të pengojë aftësinë e saj për të komunikuar në mënyrë efektive me ndjekësit e saj të vërtetë”, shtoi Wong.
Pavarësisht sfidave të paraqitura nga ndjekësit e rremë, Wong theksoi potencialin e audiencës së markës së Meghan në Instagram, duke vënë në dukje se ajo përbëhet kryesisht nga femra të moshës 25-34 vjeç.