Influencerat italianë të mediave sociale së shpejti mund të drejtohen nga të njëjtat rregulla si mediat tradicionale kur postojnë përmbajtjen e tyre në internet.
Aktivitetet e tyre do jenë nën mbikëqyrjen e Autoritetit Italian të Komunikimit (AGCOM), raportojnë mediat italiane.
Rregullat fillimisht do të zbatohen për krijuesit e përmbajtjes me më shumë se një milion ndjekës.
“Wild West i ndikuesve ka mbaruar,” tha shefi i AGCOM, Giacomo Lasorella. “Ne po fillojmë me të mëdhenjtë, por edhe influencerat e tjerë do të duhet të përshtaten”, tha ai për gazetën La Repubblica.
Influencerat do të përballen me gjoba të mëdha nëse nuk etiketojnë qartë bashkëpunimet e markave ose nuk zbulojnë interesat e tyre komerciale.
Udhëzimet e propozuara synojnë gjithashtu të mbrojnë fëmijët, me grupin e ri të rregulloreve që përfshijnë dënime të ashpra për ndikuesit që nuk arrijnë të reklamojnë saktë bashkëpunimin e tyre me një markë dhe interesat e tyre komerciale.
AGCOM tha në një deklaratë se masat do të kenë të bëjnë me “komunikimin tregtar dhe mbrojtjen e të drejtave themelore të njerëzve, të miturve dhe vlerave sportive”.
“Në rastin e vendosjes së produktit, ndikuesit duhet të bëjnë një paralajmërim për natyrën reklamuese të përmbajtjes”, thuhet në deklaratë.
Në këtë kontekst të ri, influencuesit dhe krijuesit do të duhet të respektojnë rregulla më të rrepta për transparencën dhe reklamimin, me gjoba që variojnë nga 10 deri në 250 mijë euro. Gjobat që kanë të bëjnë me detyrimet për mbrojtjen e të miturve variojnë nga 30 mijë deri në 600 mijë euro.
Vendimi i AGCOM vjen pas skandalit që përfshiu Chiara Ferragni – ndonëse Lasorella e mohoi të kenë lidhje.
Në dhjetor, Ferragni – e cila ka pothuajse 30 milionë ndjekës në Instagram – u gjobit me 1.075 milionë euro për pretendimin se shitja e një pandoro do të ndihmonte në financimin e një spitali për fëmijë në Torino. Në realitet, prodhuesi i pandoros i kishte dhënë para spitalit disa muaj para lançimit të fushatës.
Në një deklaratë të postuar për ndjekësit e saj, ajo tha se kishte bërë një “gabim në mirëbesim… për të lidhur një aktivitet tregtar me një bamirësi”.
Javën e kaluar, policia italiane njoftoi se Ferragni do të hetohej zyrtarisht për mashtrim.
Rregulla më të rrepta për influencuesit u vendosën në vendet e tjera evropiane vitin e kaluar.
Në qershor, Franca miratoi legjislacionin që thotë se ndikuesit mund të përballen me burgim nëse zbulohet se kanë thyer rregulloret e reja të promovimit – hera e parë që roli u përcaktua ligjërisht në Evropë.
Dhe në tetor, Komisioni Evropian njoftoi se do të rrisë kontrollin e praktikave të biznesit dhe aktiviteteve të ndikuesve, duke deklaruar se krijuesit e përmbajtjeve dixhitale do të duhet të “ndjekin praktikat e drejta tregtare dhe ndjekësit e tyre kanë të drejtë për informacion transparent dhe të besueshëm”.